Mijn parkeertag weigert dienst. Wat nu?

< Terug naar overzicht

Mocht je met je parkeertag niet meer het parkeerterrein op of af kunnen komen, dan is dat uiteraard erg vervelend! Daarom is het goed om te weten hoe je moet handelen als je zoiets overkomt.

Hieronder de procedure die jij, Cocon en de bewonerscommissie kunnen volgen om je parkeertag weer werkende te krijgen:

  • Is de huismeester aanwezig? Vraag dan of hij je zo snel mogelijk kan helpen om het probleem recht te zetten.
  • Doet je tag het niet ’s avonds of in het weekend? Bel dan de storingsdienst van Cocon op 020 6226941 en vraag of de huismeester ingelicht kan worden.
  • Kan de huismeester zelf niet komen, dan is er de mogelijkheid dat de huismeester contact opneemt met de bewonerscommissie om te vragen of die binnen afzienbare tijd je kan helpen met je parkeertag.

Om te voorkomen dat je problemen hebt met je parkeertag, is het goed om het volgende over de parkeertag te weten.

Zorg ervoor dat je ten alle tijden de parkeertag aanbied bij het betreden of verlaten van de parkeerplaats. Ook al staat de paal naar beneden of is het stoplicht uit. Als je netjes je parkeertag blijft aanbieden, is de kans op uit- of opsluiting nihil.

Als er problemen zijn met de toegangspaal, het stoplicht of de tagsensoren, laat dit dan zo snel mogelijk weten via info@deaak.eu en/of bewonerscommissie@deaak.amsterdam.

Laatste update: januari 22, 2019