Ik heb stroomstoring in (een deel van) mijn woning. Wat nu?

< Terug naar overzicht

Het is altijd vervelend als je een stroomstoring in je woning hebt. Uiteraard kunnen we dit dan snel voor je oplossen. Als je onderstaande stappen volgt, kunnen we je binnen de kortste keren weer aan stroom helpen:

  • Is de stroomstoring overdag op een werkdag? Vraag dan aan de huismeester of hij jou woning weer kan voorzien van stroom.
  • Is de stroomstoring ’s avonds of in het weekend? Neem dan contact op met de bewonerscommissie via de chat en vraag of wij je snel weer van stroom kunnen voorzien.
  • Is er niemand van de bewonerscommissie beschikbaar en de huismeester niet aanwezig? Bel dan de Storingsdienst van Cocon via 020 6226941 en vraag of ze een elektricien kunnen sturen. De kosten die hieraan verbonden zijn, zullen wel voor jou rekening zijn. De facturering verloopt via Cocon.

Voordat we de stroom weer op je woning terugzetten, willen we eerst weten wat de oorzaak van de stroomstoring is. Zo weten wij beter hoe we het kunnen oplossen en voorkomen dat het nog een keer gebeurd. Dus wij zullen je ook altijd toegang tot je woning vragen, om te kunnen onderzoeken wat de oorzaak is. Zonder onderzoek, kunnen we je helaas ook niet opnieuw van stroom voorzien. We hopen hiervoor op je medewerking en begrip.

Laatste update: november 11, 2018